torsdag, april 01, 2010

slöö, Påsklov:D



ääälskar låten, den är min nya favo(:

Dagen:
skolan, va inge seriös idag(yy'
inge jobb alls förutom på engelskan då.
sen kolla vi på film,SIMPSONS, och bara snacka
&& vi åt gooodis ;dd det va gottgott ;$
trokadero (stavning) va ju faktiskt gött. första gången jag smaka det idag(aa'
hihi, jag är lite efter , jag vet (: Men ni tycker jag är gullig iaf? ;d
efter skolan gick vi hem t Matilda, färga håret på henne,
blev INTE bra, Hon ska helt enkelt vara blond,
en gång dum blondin alltid dum blondin..
Casper fick en ut skällning i skolan idag av mej (aa'
Asså jag är så fucking jävla trött på att han kallar mej massa saker!
fan asså, visst han tycker det är kul.
men äre så jävla kul att ha roligt på någon annans bekostnad Casper!? ;oo
sen i omklädningsrummet började jag gråta, (undrar ni vrf, så fråga på msn.)
fan asså, är deppig som fan,
och trött är jag också, sitter fan i pyjamas och klockan är 18.45 ..
thihihihi,
puss virre ,,§§§§

1 kommentar: