tisdag, april 06, 2010

karlstad..GODIS!!...

Hejsanhejsan,
idag vakna jag 07.30 för Elisabeth låg på min rumpa
och klöste på min rygg ;o
lite förjävlig katt man har, KATTER GILLAR MIN RUMPA!???
sen duscha jag och mamma skrämde mej,
hon vet att jag är rädd för den gamla tanten i fönstret!?;o
sen gick man t tåget, mamma stod och gjorde grimaser
utanför tåget och jag satt och as garva.
sen på tåget sprang det massa äckelpäckel hiv fjortisar!
HAHHAHAHAHA.
i Kristinehamn skulle dom av och glömde några av sina kompisar
kvar på tåget .. MOGET säger jag bara .
men rätt åt dom ändå.
när man kom fram , gick jag o sandra på stan ,
det blev ;en turkos tröja,gråa mjukisbyxor, 2 par string.
när man kom hem åt vi pizza ,
och nu är Sandra på bokcirkeln så pappa leker sjuk .
och jag ska ner och köpa godis t han , säger han.
jajajaja, får väll va pappas lilla flicka o gö vad han säger nu då .
hej så länge ;) ,§§§§§

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar