onsdag, april 14, 2010

14 april,,

tjatja:D
hänt idag?
JO!
vaknade/fixaaa/drog t skolan:)
i skolan så gick vi t ungdomsmotagningen,
snacka lite om sex osv.. fick kondomer osv...
HAHA!
jag o felle fick ta spruta idag ,
alla andra får ta nästa vecka:P LOL!!! ;)
FAN VA ONT DET GJORDE! ,
kännde fan hur vaccinet åkte in i armen o armen lev som förlamad..
Felle trodde jag drev med henne när jag satt o skrek först,
men hon märkte själv att det gjorde jävligt ONT!
Sen efter skolan, va jag med felle o Matilda:D
vi stod på "stan" o flumma,
sen gick vi hem t mej,
och jag o matilda tog på oss KILLKLÄDER ,
och gick uppe på stan o på spontan osv.. :)
drog hem senare, och matilda kom vid 20.00 t mej(:
satt o kolla tv osv. hon drog nyss, och jag sitter o kollar på andra avenyn(:
ska fan snart sova , annars somnar jag i soffan(aa'
aja, men goooodnatt ,§§§§§§

1 kommentar: