fredag, april 16, 2010

♥Disco @Transten.

tjatja,
dagen börja med att jag vakna, drog t felle/t skolan:D
Idag är ingen vanlig dag för det är idas födelsedag,GRATTIS IDA!!!
jag va osminkad i skolan idag;s tro det eller ej men sant äre;)
efter skolan drog ida med mej hem .
hon skulle senare hem t sig o
fixa sig sen dra t felle o ha myskväll med henne o Alexandra.
iaf, när jag skulle följa ida hem, fick vi stå o vänta vid bommarna på 7tåg-.-
och när vi Precis kommit över så gick bommarna ner igen ;oo
sen drog man hem t Hannah , fixa lite sen drog vi på disco på transten.
fett kul hade jag med Johanna o Nelly :D
MÅSTE GÖRAS OM BRUDAR!!!
det fanns en massa snygga killar där;$
tihihihi... (aa'
stod typ o dansa o bjöd in killar osv... ;d
efter discot gick jag,nelly&Johanna hem t hannah o hämta mina saker.
hannah gick hem lite tidigare eftersom hon tyckte det va tråkigt..
efter det va jag så fucking trött så jag drog hem .
nu ligger man i sängen med datan o ska snart sova tror jag :D
men aja, *ppuss så länge.<333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar