onsdag, april 21, 2010

snygg bild?



hejhej:D
idag hände det inte mkt alls i skolan;s
eller jo, vi va på biblan, o casper läste högt för oss andra,
visst gjorde han om texten lite men ändå(:
  • Hallå!? har jag missat nått ?;s
  • Gillar du mej??;o
det är två frågor som snurrar i mitt huve just nu.
haha, alla andra tog sprutan idag , som jag o felle redan tagit.
men jag gick med Lina så jag fick saft o kaka iaf;d jag är fan bäst!
sen på rasten stod alla killar o knuffade o retades med mej,jojo&nelly x)
aja, hände väll inge speciellt mer idag.
jusste! det snöa idag!! ;ooo
usch , sånt gillar vi inte:( bläää ..
aja, efter skolan palla jag inte vara ute så jag drog hem.
nu sitter man o kollar på 2 o ½ men (:
nästa vecka är jag ledig!!!, ska på turné med kören,
aja, cyyyyyahh ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar