onsdag, april 07, 2010

dag med farmor.

Hejhej,
dagen;
vaknade, pappa kom hem sa att farmor skulle komma sen drog han.
jag spraaang upp ur sängen o fixa mej,
sen kom farmor.
Vi drog hem t henne , åt lite mat sen gick vi t Sofia(min kusin) och hennes
dotter Wilja (:
hehe, första gången jag träffa dom.
Jag blev ju på en gång Wiljas nya idol . Jag tror jag fick 3kramar när jag va där<:
sen när vi gick va vi tvungna att gå tbx och hämta farmors väska som hon glömde.
den gick vi hem t farmor hämta bilen o åkte t farfar.
va där ett tag o inspektera hans nya rullstol .
sen när jag kom hem åt vi lite, och sen duscha Sandra kiwi i duschen ,
good luck säger jag bara . KATTER HATAR VATTEN-.-
så Kiwi fick panik bet Sandra i handen så dom fick åka t vårdcentralen .
jag stanna hemma (:
när dom kom hem hade hon 2stora plåster och fått medicin .
sen cama/snacka vi med Emma .
haha, lite sjuk hon är då^^ (jag ska inte säga nått, tralalalala)
sen nu sitter vi o kollar tv(:
ska snart sova också.. lite trött kke ...<(^^,)>
puss på den som messar mej senare;) ,§§§§§§§

1 kommentar:

  1. Emma är inte lite sjuk, hon är en mycket mycket sjuk människa hahaha ;P

    O jag har ooooooont i handen :(

    SvaraRadera