fredag, april 30, 2010

Majsbrasa!

hejhej!
dagen:
vaknade , drog t badhuset med skolan-.-
jag, jojo & jossie satt o snacka om massa olika saker:D
sen, skola... boring som vanligt, fick reda på att vi
får reda på dom nya klasserna den 10:e isf den 7:e ... (nn'
jag vill veta vilka jag ska gå med!?;o
ah, efter skolan gick man hem. drog t ica.
träffa Matilda, oskar,jojo,ida & alexander.
sen träffa vi en jävla massa andra folk ;d
drog t majbrasan, där hände en massa Dåliga saker ,
som jag kke inte ska t upp här på bloggen eftersom vem som hellst kan läsa då..
Samuel kom inte !? :'( <33
aja, så man fick gå där, den ända som inte hade någon
att pussa på när fyrverkerierna smällde.,.
aja, sånt får man leva med.....
sen drog vi hem vid typ 22.30 eller nått. Matilda,hennes bror o Alexander
följde mej hem (: tack hörrni, skit gulligt av er , pusss;*
imorgon ska man nog vara med Samuel,jojo & oskar(:
kommer nog bli superduper kul :D om det blir av,
beror på samuel om inte han skulle skata?
aja, hör av mej så fort jag har tid, finns på mobilen annars,
puss på er alla och tack för en super kväll vid brasan!
cyyyyyyahh<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar