måndag, april 12, 2010

blottare,igen-.-

hejhej,
dagen började att man vaknade/gick t skolan/skola.
hade värsta mensvärken idag:(fan va ont jag haft.
på rasten satt vi o snacka ,
jag älskar dej david, fan vill ni veta vad han sa t
felle eller!? (hans lillasyster/min klasskompis)
han sa att jag är det viktigaste han har!?
omg , fan jag höll nästan på att gråta ju :''D
Men iaf,
vi fick reda på att det är en blottare vid skolan igen!
fan va trött jag är på han!
skaffa ett liv förfan, iställe för att visa kuken för små barn!?;oo
efter skolan va jag med ida(:
vi träffa massa folk,
sen dissa några och det blev kaos.
men som tur är så fick jag en ny vän och INGA nya ovänner(:
emma, hon är en jätte go tjej som det verkar som, snäll som fan också(:
men iaf, när man kom hem så åt man lite .
sen satt jag barnvakt t lilla Isabella (:
hon skrek som fan , men när hon kom i min famn så blev hon skapligt lugn .
jag gick ut med henne ett tag i kvällssolen , mys mys(:
nu sitter man och kollar på 2 och ½ men (:
ska nog fixa mej för kvällen senare, och sedan sova;$
god natt(: <333

1 kommentar:

  1. fitta , känns som ja kommer se blottaren igen nu , och om jag gör de så vet ja ju 100 % att om ja står kvar så springer han iväg .

    haha ja ska gå runt med pepparsprej i väskan :D

    SvaraRadera