torsdag, mars 25, 2010

Virre räddar livet på en docka(yy'

tjatja,
idag hände det väll inte så mkt.
Vakna/gick t skolan med felle (:
iskolan fick vi godis!?!?!?!?:dd , BeHappy:D
sen fick vi hångla med dockor;s
omg, min docka va ful,& hette göran :(
haha, vi låg o mun fes på "grönalådan" på rasten;$
hihi , ta betäckning raketen lyfter!!!
HAHAHAHAHA;$
sen va man med Alex , fixa henne så hon blev jätte fin ;o
omg, söta unge!? ;o
sen drog jag hem . nu sitter man här o snacka nyss med Ida i lur(:
Hon kommer imorgon , puss på det ;*
jag sa ju att det typ inte hade hänt nått! :P
aja, men ska snart kolla tv , o mysa med mamma(:
Fick tyvärr av någon anledning inte ta kort på när jag hångla med dockan,
så jag gjorde en bild själv (aa'
byeee ,§§§§§
Lite fail men ändå(aa'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar