tisdag, mars 30, 2010

ojdå;$

Hejhej,
jag har faktiskt tänkt att blogga i flera dagar nu faktiskt,
men det har inte blivit av ;$
men iaf , i fredags sov jag med idaJ sen i lördags som jag med idaL,
så det har vart ida-helg(:
sen på Söndagen fyllde mamma år(:
grattis t henne;* vi åt en massa tårta;ddd
sen på måndagen fick vi tårta igen, utav grannarna,
bara för mamma hade fyllt år, så jag känner mej LITEEEE tjock just nu;$

Dagen:
Vaknade/drog t felle/åkte t skolan.
va på kör idag med, tränade t imorgon ,
då ska vi sjunga för alla i skolan när dom äter;s
sen så är det fittprov imorgon, geografi,biologi och religion i ett prov.
palla liksom<(^^,)>
ah , jag o felle hade likadana skor t skolan idag!!? :ddd xD
På rasten fick jag en snöboll i ögat med stenar i,
tur i oturen så hade jag mina glasögon på mig. visst dom skyddade ögat,
men det kunde ju ha blivit repor på dom. 2500kr i sjön då liksom-.- .
jag börja gråta så felle trösta mej ,(aa'
det gjorde jävligt ont men jag blev nog mest chockad över vad som hände.
det va påstlunch idag, fan va mätt jag är;o
och sen va det chokladpudding t efterrätt också..
haha, Hejdåå ,§§§§§§

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar