tisdag, mars 23, 2010

matte prov, blablabla..

hejhej,
idag har det inte hänt så mkt.
hade matte prov idag, gick bättre än vad jag trodde,
men har inte fått svaren än "/
HAHHA, jag ska gå t skolan med chrille imorgon!;d
aja, måste prova på nått nytt ibland.
idag har jag&Ida retat Viktor för att han är snygg;s
ida va liteeee mer på än jag:)
kan ju inte vara jobbig, -kommer från rätt person^^
blev fan snöpulad utav idioten casper 24/7
från skolan också.
fan måste komma ikapp igen!
HAHAH, 7an ska fixa disco nån gång på transten fan , måste gå ;)
hänga med Sjökvist, palla småbarn(aa'
är man utklädd kommer man in 5kr billigare.
ska fan va utklädd t en prinsessa eller nått:D
omg, va gullig jag ska va *.*
aja , men jag ska nog hitta på nått nu, kan inte hänga här hela dagen'
eller jo, det kan jag.,. ah men får se vad som händer.
ni vet vart jag finns,
släng in en kommentar också, det skadar ingen;* ,§§§§§

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar