måndag, mars 22, 2010

22 mars , 2010!

shasha,
ah , dageN : )
vaknade/fixaaa,/spraaaang efter felle t skolan._.
haha , omg, felle bah gick ifrån mej;o
så jag fick springa efter(aa'
iskolan, va det boooring som vanligt-.-
slöjden söög, BÅGSÅG=bögsög!
Roger såg typ inte mejj(aa' hihi , jag är osynlig;oo
omg, vilken idiot han är (-´.`-) <--- snygg gubbe va!?;d
ah , men ialla fall. efter skolan stod jag o felle o
sjöng tills hennes mamma kom o hämta oss ;d
efter jag gått hem från felle (alldeles nyss) efter skolan.
så fick man gå hem & ta hand om min sjuka mamma.
inte mer än rätt , hon tog ju hand om mej när jag va sjuk förra veckan (aa'
fast hon är inte speciellt sjuk;o mest snorig osv.
Fan vilket liv jag har!? sitter & snackar om min mammas sjukdomar ,
eller ja, sjukdom o sjukdom. det kke inte är någon sjukdom om man är förkyld?;d
HAHAH, men ah , ni är dåliga på att kommentera & följa tycker jag;o
fett elakt :'( :( :/ :) :D ;eeee .
hahahahahahaha, omg-.- jag har kuuuul ;o
men skriv på msn eller kommentera på bdb ;)
där finns jag grabbar;d bejbii @ BDB.
ska sjunga vidare lite nu ;$
Jusste, Grattis t Peder! (felicias låssaspappa)
cyyyyahh(hh' ,§§§§§§§§

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar