söndag, mars 21, 2010

modeshow;o

sov hos felle i förrgår ,
så igår gjorde vi frulle t hennes mamma osv.
sen drog vi t cityhuset.
va modeshow där(: fett sexig kille va där med.
o bara kalsonger hade han på sig med ;o
omg, jag är fortfarande andfådd ;)
ohh, grrr....
ah, men där träffa man hannah , följde felle en bit t hennes kille.
sen drog vi hem t felle o hämta mina grejer , (utan felle )
sen hem t mej , o fort t ungdomsgården vid kyrkan.
kolla lite på gospel och så där (:
fett kul iaf ;* träffa jocke o sjökvist där också (:
sen drog jag o hannah t mig, däcka o vakna, & plötsligt va det söndag.
snöa ute i morse också , fittbajsorgasmkukknulla så fucking arg jag är !
Snö är virres fiende. FAKTISKT!
aja , men vakna av att tågen stod & tuta utanför-.-
jag är tröööttttt.;$
ah , men vad händer idag ?
inte mkt, tror jag , hör av er o kom t Hallsberg så kke vi träffas :D
puss på det då ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar