onsdag, november 04, 2009

Onsdag 04-11-09

sha sha (:
hah , va slö i morse så jag stälde om klockar från kl 06.00 t 07.00 (;
sen när jag väl gick upp hade jag en halv timme att fixa mej , så jag såg ut som ett spöke idag i skolan .. Hade lucia träning för första gången idag med (: hihi, lite kul för vi fick med oss lite killar från klassen också . fast dom kom bara för att man får kakor & så efter när vi väl uppträder .. men men , kul iaf , undrar om dom hänger med nästa gång får kommer dom med då måste dom vara med hela tiden (: Det va fet mat idag i skolan också "/ så jag åt tiep inge idag heller ..
Det va fläsk & potatisbullar . potatisbullar är väll goda men fläsk är det ju fan bara fett i :O
Isac & Martin som jag & Hannah sitter med va as äckliga .. dom höll på med nått jävla smör paket & lekte med . asså dom kastade det nästan på mej , fan va damp jag hade fått isf ! meeeeeeen jag dampa lite iaf xD jag bah ; jävla äcklon , fan ta er!tiep .dom bah la smör på min bricka :O fyy faan då ..
sen när skolan sluta gick jag med Casper (L) , Nicklas & Viktor t konsum ;s där träffa vi Ida & Lina då men dom sket jag i & gick hem ;D när jag kom hem så fixa jag väll lite sen drog jag t Hannah , hade liksom tjej kväll som vi alltid har på Onsdagar (: Det var lite rörigt men det funka t slut . sen berättade vi skräckhistorier , Felicias var fett läskig ! alla höll ju fan på att skita ner sig va fan ! :O sen drog jag & ida för vi ville inte vara kvar . båda var trötta & skulle hem & duscha så .. Men nu är man ny duschad & ska snart sova , så God Natt Alla ! (: (L)(L)(L)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar