fredag, november 06, 2009

Hejhej (:

Vakna 06.20 /fixa /gick t skolan -.-'

mötte väll Mc på vägen dit så vi gick tsm t skolan då (: fett kul vi hade , gick tiep & skratta åt allt & alla :D Sen nä skolan börga skulle tiep Casper(L) spöa ner mej men det fick han inte ;D haha , jag sparka han lite så slutade han . Sen på idrotten hände det lite saker som jag & andra tjejer i klassen blev rätt sura på . Om ni vill veta frågar ni på msn - bbaravirre@live.se ...

Vi satt väll & snacka om det en liten stund tills idrotten började , då gick jag ,Hannah & Mc t Hokustugan (stavning ;s) Vi tog lite bilder & så där då (: hehe , TILL SALU ;D hahahaha. Ah , sen när vi kom tillbaka blev jag mer däppig , eller vad man nu ska säga då . Sen att höra skit om det hela tiden gör mej mer däppig -.- Suck .. rolig dag då .,. Det ända som va bra va att vi böt platser vid maten . Jag sitter inte vid Isac & Martin längre , jippie ! 8D . Nu Sitter jag med ; Felicia,Pontus J,Tobias & Daniel H . - Lite mognare pers iaf 8D Som om jag är mogen , men iaf (: hhihihihi ,

När jag kom hem så renoverade(stavning) mamma & Lasse köket (: Nu blir det lila färg där ist för den äckliga blommiga taketen -.- va så fucking trött på den asså ;O

Sen drog jag väll t konsum & köpte fredags mys . där träffa man väll Matildas föräldrar & lilla syster -Lovisa (: fett söt hon är ! uhhu , men när jag kom hem igen åt jag väll lite mat sen satt jag väll mej vid datan . Har skaffat facebook nu också ! Jag är fett cool (hh' haha , - Fasst alla visste ju redan att jag är coolast i hela världen ;D om inte är dom cepe ;s

Ah , men ska tiep chatta lite & va inne lite på facebook & bdb innan jag somnar då (:

uhhu, men ha det så bra så länge & glöm inte att kommentera inlägget nu ! 8D

Kysskyss;** <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar