söndag, november 01, 2009

lördags chatt

Nu sitter jag & Idaa här i soffan med varsin dator i knät . sitter väll mest & chattar med en massa desperata folk (: Jag är fett populär säger vii :D
kärleksproblem & vänskap som håller på att falla .. ja , det är svårt ibland . "/
ah , men jusst nu sitter jag & diskuterar med Idaa om vad vi ska göra på Måndag (:
kke ska vara med några söta små boys (; hihi , fett kul kommer det nog att bli tror jag (:
om vi nu kan va mä dom överhuvudtaget .. men jag hoppas ju så klart att det blir så (:

Har as ont i röven ;s haha , jag vet ej vrf men den gör ont som in i helskotta .
har nog sträckt röven eller nått , haha vet inte ens om man kan göra det men iaf ,
men tiep tränings värk eller nått har jag iaf känns det som ;s inte kul alls .. "/

haha .,. snackar med Casper på msn nu , & han tjatar om att jag är söt ;s jag är inte söt ;O jag är as sööööt :D nä men har fan inge att säga ju (: haha , gullig han är , han frågar om han får sova (:

aha , men nu ska jag väll kke chatta lite t sen SOVA ((:

Så god natt mina kära fans ;D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar