måndag, november 02, 2009

02-11-09 (: <3

Shasha (:
Heej idag var det skola då "/ ah men det börja med att man träffa Casper(L) & Julia vid rampen , sen gick vi med dom t skolan .. Men när vi kom t skolan lev tiep alla chockade eftersom jag,ida & Casper har blekt håret (:
Ah , men sen när själva skolan börja så hade vi Slöjd ;s Fett tråk vi hade ! Fick sitta & läsa ur en fucking jävla bok , meddans dom andra klippte & så .. ;s fett tråk att sitta & vänta på sin tur ;O ah , men sen efter slöjden så hade vi tiep matte då va dä väll lika segt som vanligt . sen åt vi väll tiep mat ;s DET VA AS ÄCKLIG ! ;O
usch då .. "/ så jag satt & hade fett ont i magen på historian .. På Historian fick vi läsa tiep 100 sider eller nått fast det va nog 4 men iaf (: Efter skolan satt vi & vänta på att Johan skulle komma , sen tiep efter en halv timme , timme eller nått så gick vi hem t Pj & ringde Johan . Då hade Han vart sjuk & inte kunde komma utan att säga nått .,.
Ah sen sa han att han skulle komma iaf , t allé då , sen när vi va där då kunde han inte komma ;O
Fett snurrig man blev asså ;s ah , men vi va mä Matilda Julin ist (: Loveu biatch ! ;D <3
Sen drog vi väll t Ica & satt & tiep fråga varandra om perviga saker ;D haha fett kul (:
Sen drog vi tiep t tågstationen & va där en stund . Där va dä några FJORTISAR som slängde en telefon ner för trappan & allt ;s Fett onödigt ;O Den kunde ju jag ha fått ist ! ;O
Sen efter tiep ett tag så drog jag & ida hem . vi snacka om att hon inte bor i ett hur som hon inte gör men hon säger det fast det är en lägenhet ! ;O ah men sen när jag kom hem satt mamma upp tavlor i mitt rum ;s mer färger ! Jag har tiep 100 färger i mitt rum så man kan ju säga att det är färgglatt iaf ;s
Färger : Grön,Rosa,Svart,Brun,Blå,grått & vitt ... ;s
Ah , men nu ska man väll slänga sig in i Duschen lite & sen blire nog film med mamma (:
det blir nog " A perfekt world " mamma har tjatat länge om att hon vill se den så jag ladda ner den igår (:
Ah men ha det bra så länge (: <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar