tisdag, augusti 10, 2010

hej..

idag kke emilia kommer?
så vi får se vad vi hittar på ikväll för bus ;)
haha, hon sover här t imorgon då vi ska åka t göteborg,
liseberg med en jävla massa små&stora barn från hbg :)
kommer nog bli fett nice, får se vilka vi går med,
jag fick ju inte gå med ida o felle
eftersom dom skulle träffa några killar där..
men aja, inget att göra åt o inget jag har någon större
lust att bry mej om.
som sagt så har jag fortfarande inga pengar på luren
så ni får ringa om ni vill något, för jag kan inte svara.
Jag har kommit på att jag nästan aldrig lägger in bilder
på bloggen .. det får det bli bättring på.
blir nog att ta en massa bilder på liseberg tror jag :D
blir nog en jävla massa shopping där ifrån med,
sånt gillar vi mkt mkt mkt :)
jag kke bloggar mer senare, puss ;*<3


falska människor kan ta sig i röven..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar