måndag, augusti 23, 2010

första skoldagen:)

hejhejhej,
idag va det föööööörsta skoldagen :)
först va vi i hemklass rummet,
o höll på som fan, fick nycklar t skåpen osv.
sen efter lunchen gick vi tipspromenad med niorna:)
va väll sådär , haha, fick inte så mkt gaydyning(stavning)
mamma köpte nya kläder t mej idag också!
tre linnen o två över tröjor, i love it!
efter skolan va man med;felle&jojo, vi kolla film.
sen gick vi upp på hallsberg o då träffa jag emilia o alexandra:)
va jag med dom ist :)
vi träffa några fyllon som vi satt o prata med,
tjejen sa att hon blev misshandlad av sin kille som också
va en utav dom dära fyllisarna, och sen när emilia o alexandra åkt hem,
så stod han o slog henne så jag ringde polisen o snacka med dom ,blablabla.
innan det jusste. så träffa jag jocke,malin och jerry.
dom köpte någon slach eller vad det heter på CC,
och det va kryp i dom! usch, så dom klaga men då blev dom utslängda,
jävla fitta på CC , har lust o omskära fanstyget!
aja,
men jag ska nog soova nu , puss ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar