fredag, augusti 27, 2010

27 augusti:)

heeeeeeeeeeeeeeej..
skolan idag va väll som alla andra skoldagar,
den sög helt enkelt..
aja,
Någon mer än jag som tycker att det börjar bli kallt ute?
usch, tycker inte om att hösten kommer,:(
för sen blire ju vinter o ännu kallare,
burrrr!
mer om dagen?
träffa massa folk kom försent t matten(A),
ska INTE upprepas. hoppas jag...
hehe, svenska läraren är bög tycker jag:)
för han ser ut som en o beter sig som en.
sen börje i no;n , han är helt galen,
ingen humor alls den karln :(
hur kommer detta sluta jag och mina humör svängningar,
hahaha, dom kommer ju slänga ut mej från lektionen vafan;b
aja, hänt något mer????, -nej.
hihi häromdagen, spö regna det i flera timmar eller ah
hela dagen, så jag och matilda sprang ut o hoppade i vatten pölar
hihi vi är så söta o busiga på samma gång;d
imorgon , blire stockholm med matilda också! (:
det gillas jätte jätte mkt.
vi kommer se på någon konstig konsert med vironica madjo,(stavning)
timbakto,martin stenmark, takida med flera(:
kommen bli fätt naajs asså(Y)
aja, nu sitter jag med massa BUS på mej,
ska sitta vid datorn en stund t ,
sen ska jag nog tjocka tv,o godis:)
hare bra , puss o kläm, ;* <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar