onsdag, juni 16, 2010

vaaaaaah!?!?!?!!?!?

hejsan ,
igår va man med jossan,simon o anton.
vi träffa även joel(stor runkarN) och johan.
skit kul, jag tappa bort min mobil som
jag hade glömt någonstans, som tur va låg den kvar.
idag ska man med jossan t marieberg,
får se vad som händer efter det.
kke ska sova osv ...
iaf! ,nu kommer jag inte på nått mer, w8.
gillar du/ni mej!? (A) , haha..
jag känner att jag inte är så duktig på att
berätta precis vad som händer under dagen
som jag gjorde förut..
men jag jobbar faktiskt på det.
händer under veckan?
  • onsdag:marieberg med jossan(Y)
  • torsdag:va med David????
  • fredag:åka t pappa,
  • lördag:karlstad,
  • söndag: åka t Hallsberg igen..
sen på måndag t torsdag ska jag på kollo,
:D(Y)
aha, nu ska jag fixa mej och skit , så brb (L) <333333333333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar