torsdag, juni 03, 2010

stanssolbränna.

hejhej ,
nu har man stanssolbränna känner jag, och skavsår,
skulle kke med matilda o sola solarium imorgon ,
men har inga pengar så , sorry,
sitter hemma o gömmer mej för solen just nu känner jag (A)
och världens bonnbränna på bena har jag med;o
herre gud, jag äääälskar soooolen,
kalla mej för steekarN vettjah! :)
osminkad har jag vart idag med;d
haha, good luck , virre osminkad,
hhahahaha, kors i taket .. ;)
  • gillar du mej?
  • det är slut mellan mej o Robin , the raggare,
  • i helgen ska jag färga ljusa slingor,
  • på fredag är det avslutning. Yeeesssss!(Y)
aha, ska nog dra o kolla tv nu , internet dör snart,
så jag kommer nog inte kunna blogga på ett tag,
juste, min facebook är hackad !
så bry er inte om om jag skriver nått dumt eller nått till er.

puss på er alla söta rumpnissar ! (L) <333333333333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar