söndag, juni 13, 2010

jag o matilda är sötast!:*

' ViktoriaNilsson. Skriv så fåru en puss:* säger:
tjena din hårigabullslappfitta!
~ matildajulin ~ säger:
hej rumphängflicka lilla!
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
¨
' ViktoriaNilsson. Skriv så fåru en puss:* säger:
gör du ?
~ matildajulin ~ säger:
basjar de gör så jävla ont !! själv då ?
' ViktoriaNilsson. Skriv så fåru en puss:* säger:
pullar min nalle
min docka sitter o stönar "mamma,mamma,mamma" hela tiden,
börjar bli trött på att hon är otrogen mot mmej
~ matildajulin ~ säger:
meeen

' ViktoriaNilsson. Skriv så fåru en puss:* säger:
ahfan
~ matildajulin ~ säger:
men så kan de vara ibland ..
' ViktoriaNilsson. Skriv så fåru en puss:* säger:
ja
~ matildajulin ~ säger:
dumpa den då
' ViktoriaNilsson. Skriv så fåru en puss:* säger:
nej ,
jag sitter fast med fingret
~ matildajulin ~ säger:
HAHAHAHA är den så trång ? x))
' ViktoriaNilsson. Skriv så fåru en puss:* säger:
kan ju liksom inte stoppa in min stora banan i henne,
då dör hon ju :/
sen har jag ingen att knulla.
~ matildajulin ~ säger:
HAHAHAHAHA
rätt åt dig ^^
' ViktoriaNilsson. Skriv så fåru en puss:* säger:
nej

~ matildajulin ~ säger:
jo
' ViktoriaNilsson. Skriv så fåru en puss:* säger:
det är synd om mej ,
jag får snart ett bull pull finger,
för jag pulla för mkt
FAN!
~ matildajulin ~ säger:
du är äcklig
..
' ViktoriaNilsson. Skriv så fåru en puss:* säger:
ja
det är en sjukdom ,
FÖÖÖÖÖRLÅÅÅÅT då
~ matildajulin ~ säger:
förlåtet godtaggits .. eller vad man nu säger
' ViktoriaNilsson. Skriv så fåru en puss:* säger:
ah!
nu ska jag slicka röv hej då!
~ matildajulin ~ säger:
AH
!
' ViktoriaNilsson. Skriv så fåru en puss:* säger:
HEJ DÅ ! ! ! ! ! ! ! ! !
~ matildajulin ~ säger:
hej då !jag

2 kommentarer: