onsdag, maj 19, 2010

vandring med nya klassen.

dagen började med att man gick t transten med felle.
sen åkte vi buss upp t tisaren ,
och gick lite, sen kom fi fram t några stopp som vi fick uppgifter på.
vi gick ca 1mil.
trodde det skulle vara jobbigare men jag hade ju en väska som vägde ca 4kg
på mej också , så vi va helt slut när vi var framme,
sen när vi väl va framme fick jag veta att min FD "lillasyster" flirtat med MIN
kille;o och typ tagit han på röven osv .. och han tagit på henne på olika ställen.
jag ska nog snacka med han snart om va fan han håller på med.
men tror inte jag orkar göra det nu, ringde han med, men han sa att han bara
skoja lite med dom ,
asså det är ju inge roligt för mej att höra från alla håll att han håller på med andra?
Efter skolan va man med Lina&Lukas , Pj&Felle , Matilda&simon, idajanols och johan:)
johan , du är sjuk i hela huve! men fan så rolig!:D

1 kommentar: