tisdag, maj 25, 2010

hejhejhejhejhejhejhej

hejhejhejhejhejhejhej ,

idag har det inte hänt så mkt,
imorgon blir det matteprov -.- ,
önska mej lycka till ?;d ..
ddet kommer behövas kan jag ju säga.
regnar ute , fy fan va jag hatar regn då! ;o
imorgon blir det även att sova hos matilda,
ska ju på klassresa på torsdag , och hon bor ju närmare skolan så,
jag pallar ju inte gå hem från mej kl 06.00 på morgonen liksom ,
sen sover man hos henne på torsdag med,
av samma anledning fast att vi är hemma kl 01.30 .
eller ah ,
saknar min robin som inihelvete med !
har inte träffat han sen ihelgen , eller träffa jag han då?
jag kommer inte ens ihåg när jag träffa han sist!
fast, det va nog i fredags ? ,,
och det är tisdag nu .. fan , jag dör !? ;o
gabbe ville vara med mej idag,
men jag ser ut som ett spöke och orkar inte fixa mej , sry gabbe! :(
nu sitter man o lyssnar på musik ,och har nyss ätit en halv pizza.
propp mätt!:D

jusste, fan , jag lärde mej själv hur man printar idag ,
bara klicka på massa knappar o helt plötsligt printa jag! :D
haha, jag är kkung jag vet ; ]

aja, ses på msn? :D
den står på kontakta mig för dom som inte har den..
älskar dej robin larsson , ♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar