tisdag, maj 04, 2010

alla utom jag?:(

hejhej,
dagen va trööög idag;S
hade tre långa tröga lektioner i skolan idag.
först, svenska en timma o 20minuter.
engelska , typ en timma eller nått.
matte. 45minuter.
usch , tråktråk mä skola-.- men jag sköter den iaf!.
men aja, efter den TRÖGA skoldagen , va det en trög
stund med felle&pj, Johan&nelly, Alex&ida.
kul , satt mest o kolla på när dom hade kul
och hångla osv .. -.-
vrf får inte jag någon att mysa o tycka om?
är jag så fucking jävla ful eller? :(
aja, vi va vid något jävla vindgrejs,
dom satt på taket och jag satt där nere o vänta.
i en o en halv timma typ , eller nått.
vågade inte gå upp pga min höjdrädsla..
det är lite jobbigt ibland eftersom jag är:
Mörkrädd,Höjdrädd,
Blir ofta rädd ifall jag snackar med någon
och något plötsligt kommer upp eller någon rör sig snabbt.
assa är jag osäker i min tillvaro eller något,
eftersom jag är så rädd?
har jag sett för många skräckisar?
jag är inte så mkt rädd hemma
förutom att jag springer genom hallen om det är mörkt osv..
vad är jag rädd för egentligen ? ;s
ska någon komma o ta mej helt plötsligt eller?..
aja,
fortsättningen på dagen va ju att
vi drog t stocksätter igen , satt där en stund.
sen kom keith, men han drog efter ett tag .
då drog vi t c2.
jag ska åka t lisseberg med c2!?:D
haha, 27 maj blire lisseberg med SKOLAN,
sen den 28maj blire konsert i stockholm :D
fett nice asså ,(hhh'
aja, nu ska man kolla lite på tv. men finns nog på mobilen eller msn om någon vill något :D
hare bra , så ses vi nog snart , puss ;*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar