söndag, januari 31, 2010

tonåring;d

DAGEN!;d

vaknade09.48/fixadeMej/bakadeTårta (:
sen kom ida o hennes mamma o sjöng för mej;s
sjukt ju ! ;ooo jag fick en choklad kaka;ee (L)
men iaf , sen kom lasse;s med nån jävla blomma , men tack ändå.
efter dom hade dragit kom antonio & max.
precis efter dom kom så kom hannah & hennes mamma(:
jag cama med anton när dom va här.
alla våldtog alla utom jag, jag va normal & kollade på ;d
sen drog vi ut, satte oss på Ica o snacka lite.
sen börja Hannah kasta godis mot dom;s
och då kom dom o dryga mot mej!?;o
SÅKLART jag dryga tbx, haha.
dom blev väll så jävla ägda så dom va tvungna att dra ner t ica
o köpa en choklad latte att kasta på mej ;d
HAHAHAHAHA. för det första, hört talas om en dusch?
man kan färga håret fler ggr, det vet ni va ?
man behöver inte låta utväxten växa ut som grått hår!
skaffa ett liv små horor ;D I love u !
sen träffa vi meline o klara. dom va lite sociala mot oss iaf.
sen när dom drog så va ju "dusch hororna" på dom igen ;o
så meline ringde mej nyss o sa att "hororna" hade kastat
tuggummi i pannan på kajsa & meline.
fitta va trött jag är på folk som inte kan ge sig,
& fatta att dom inte ska ge sig på mindre ;s
JÄVLA DRYGA HOROR! ;sssss


cyyyyyyyyyyyahh !
(rolig födelsedag-.-)

Älskar dej bbhy! ;$ ♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar