måndag, januari 25, 2010

måndag 2010 januari 25!

Seeeeaahhh!

dagen;)
vakna06.30/fixamej/drog t idaa!
skolan ..
först satt vi bara o snacka om nån jävla skit .
kommer faktiskt inte ihåg vad :$

sen va det rast .. drygt som faen ,
va tvungen att vara ute .
men va inne iaf ;$ hahah . ingen kan stoppa mej ! :D
ah , sen va det slöjd då-.- dampa på roger !
han va fett dryg ju ! ;o
Gubbeeeee ! ;d

men nu sitter man hemma efter att jag har städat lite i mitt rum & ätit lite .
skulle vart med Ida idag men det blev inte så då '
imorgon ska jag o hannah vara överdrivet sminkade t skolan ;d
grymt ! (yy'
HAHAHAHAHH. sår se hur det går , och vilka kommentarer man får iskolan för det ;s
ah , men nu ska jag nörda msn och mina NYA högtalare och baslåda !:D
va tvungen att säga det. kunde inte hålla mej liksom :$

Faaaaeen! Imorgon är det sammhällskunskaps prov! ;o
jag kommer inte bli godkänd ju ;ooooo


cyyyyyyyyyyyyaahhh! (hh'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar