lördag, januari 30, 2010

dagen innan den STOORA dagen;)

Sheaa(aa' <3

idag vaknade man kl 08.47 ;oo
fett trött , men iaf , ida kom strax efter 10 , då drog vi t konsum ,
och sendan kolla vi om Linds va öppet , men det va det ju absolut inte -.-
så vi fick gå hem igen , / vi sprang ;o fråga fan inte vrf! för det vet jag ej;d
sen när jag väl kom hem kom lasse ;s då drog vi ut t uffes o ica .
PÅ ICA VA DET EN HUND LÖS!!;o
haha , jag o ägaren fick springa runt i affären o jaga hunden;s
tillslut fick vi tag i han då .. .,.

sen när jag kom hem från ica gick jag t ida då skulle vi dra t kumla
o kolla på när Emil spelade match (HOCKEY) ,
fanns ju inte bara lite snygga killar där heller ;oooo
shiiit , det va en as snygg kille där , men det va ett fel på han "/
han hade tjocka svarta ögonbryn ! ;oo
han kolla tiep på mej hela tiden ;dd thhihihihihihihihi ;ddddddd
"snygg rumpa," ;) hahahahaaaa. ah , så kan det ju också gå ^^
fan ta Ida ! hon sa t en kille att jag tyckte han va fett söt . ;oo
han gick ju fan runt t alla sina dubbelhakade små vänner o sa det.
snacka om stolt han va !? ;s jävla cepe..

ah sseeeeen åkte vi hem, dunkade ROLANDZ i bilen ofc liksom ;d
drog hem t mej , åt lite ,satt vid datan , sen drog idaa .
nu sitter man framför tvn o bara glor . ont i ryggen har man med ! ;o
börjar bli gammal!?...
men aja , ska glo vidare på burken nu då ;)

Cyyyyyyyyyyyyyyyyyahhhh(hh'

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar