söndag, september 26, 2010

svaren!

Do you like waffles? : >

Svar: nej det gör jag inte J

har du snusat?

Svar: ja det har jag.

är du bi?

Svar: nej det är jag inte..

är du singel?

Svar:ja det är jag J

är kuk gott? :)

Svar: klart det är, eller jag menar, vad är en kuk?

Vad är sexigt?

Svar: Det mesta utom mat, fett och hår inblandat.

are Narwhals swimming in the ocean?

Svar: ursäkta, vem simmar vadå?:)

är du i hop med matilda och du bi ??

Svar: nej jag är inte tsm med matilda.

Hon har nämligen en kille som heter johan,

Och nej, jag är inte bi.

har du haft sex?

Svar: nu va det inte så att det va meningen att såna frågor ska

Komma upp här.

För detta är en blogg och lite privatliv vill jag faktiskt ha, men du som ställde

Frågan är välkommen att ställa den lite minde allmäntJ


vem är snyggast i din skola?

Svar: Rektorn;) nej,men jag vet faktiskt inte,

Har inte sätt alla, och sen så är det ganska svårt att säga

Vilken av alla killar som är snyggast, när dom är snygga på olika sätt J


är jag bäst?

Svar: nej det är du inte, för det är jag J


är du ful?

Svar: till och från, vissa dagar ser jag förjävlig ut,

Andra tycker jag inte att jag kan klaga på.

Man ska ha ett bra självförtroende för att klara sig här i livet ;)

tycker du att du har fin kropp?

Svar: nej det tycker jag inte, jag gillar mina tjejiga händer.Men resten är bajs

varför visar du ALDRIG dina tänder på dina bilder ?! de är mkt finare om man ser dom när man ler t.ex :p
när skulle du få tandställning btw ?

Svar: jag tycker inte om mina tänder och absolut inte nu när jag har gluggar

Mellan dom där uppe, jag har redan fått min tandställning, men bara på

Underkäken, på övre får jag den 11 oktober.



tack för alla frågor :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar