måndag, september 06, 2010

sjuuuk,

hejhejhejhej,
va hemma hos keith igår:)
va väll ganska kul men alla va sura:(
utav en anledning som jag inte tar upp här.
hatar att vara sjuk :(
plus att jag har mens också,
det gillas INTE!
usch, snor + blod är inte bra,
och så har jag humörvägningar som inte är på topp precis,
så tjata inte på mej eller bråka med mej, för då fan smäller det!
haha, ååååh vad jag har tråkigt och det känns som om jag bara klagar just nu,
men iallafall, haha, nyss ringde mattias o tjata om att han skulle komma hem t mej,
men det kan han glömma, för jag har galnagrissjukan:D
åååååååååååååååååååååh.
hejdå, va social på sms o msn annars fan!
btw, fan va usla ni är på att kommentera, jag menar
det går ju att kommentera anonymt liksom:)

playning är för nybörjare
kärlek är för experter. puss

2 kommentarer: