lördag, januari 15, 2011

lite efter...

förlåt men nu kommer det..

Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

skjorta-gina tricot
tights - lindex
midje bälte-lindex


Dag 11 – Mina syskon

jag har två bröder.
min storebror. patrik 25år bor i karlstad med sin tjej o unge.
han har tre barn..
Min lillebror, sebastian 10/11år bor ngn stans i värmland.. med sin cpmamma.

har inte träffat han på flera år,blablabla..


Dag 12 – I min handväska

i min handväska finns det:tuggummin,

glasögon,nycklar, plånbok,


Dag 13 – Den här veckan

måndag:va med folk.
tisdag:skola,folk,c2 jonte<3
onsdag:skola,folk,c2
torsdag:skola,hem
fredag:skola,folk och jonte<3

lördag:idag.. inte gjort ngt än xD

Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?

pjamas (Y)


Dag 15 – Mina drömmar

jag vill bli hollywood-fru.

ha värsta villan och ha en skit snygg man.
jobba extra för playboy^^

Dag 16 – Min första kyss

va med lukas grahn...

vill jag berätta mer?. nää

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar