lördag, november 27, 2010

rubriklös-rubrik..

hejsan, nu va det längesen igen..
men det är för att min gamla data va CP,
men ny har jag fått en ny ibook av pappa
så nu kan jag äntligen blogga igen.
ska försöka vara uppdaterad så mkt jag kan,
även fast jag kke inte har tid jämt.
sitter hemma hos pappa nu och kollar tv.
linus sov hos mej inatt.
och mamma försökte sjunga karaoke,hehe.
men det gick åt skogen.
imorgon åker man hem t mamma igen.
tar med mej världens sötaste lilla hund hem med!^^
en finsk lapphund som heter bettsy.
det är min brors hund som vi ska ha ett tag nu.
på tåget hem imorgon blir det nog att plugga till biologi prov
på måndag. längtar inte!!!. men det går nog bra.
ska nog sova snart.
hej då ^^

- we make up horrors just to forget the real ones.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar