söndag, juli 11, 2010

är i karlstad med matilda nu,

hejhej:)
fredags: åkte bil 08.00 på morgonen, t forshaga,
där träffa man massa släkt, osv..
sen blev det begravning,
ah, sen åkte vi hem t mammas moster,
åt mat där och så ..
fan , mina 3männingar,/sysslingar är skit snygga ju;o
synd att dom va mkt äldre o min släkt.. annars , grrrr!;)
åkte t tåget , hämta matilda, sen börja skojjet!,
vi var ute o cykla på kvällen o kolla på fyllingar ;b
Lördag: blev väckt, åkte o plocka jordgubbar,
sen åkte vi t bomsta, fan va kul det va!:D
bada som fan, och nu är man röd.. -.-
hah, sen grilla vi, åkte racerbåt,
fett kul guppa som faen också, haha.
matilda, det läcker!!!;D
sen på kvällen va vi på stan , massa fullisar, och
det va ju bög/lebb sakimoj i stan då, så HAHA,
min släkting va där....
Söndag: väcktes, åkte o bada med matilda,sandra och emma den jobbiga tjejen..
ah, sola(H) så nu är man brunare än förut iaf..
sen grilla vi, sprang upp o ner i trappan:)
nu sitter vi här, har nyss ätit tårta så nu är man mätt!,
måste banta snart;)
ätit så jag spricker snart fan?..
aja, nu ska vi snart åka o fiska tror jag,
gratis sms på mobilen nu med, så det är bara att messa på ;b
aja, riiiiing mej? , eller messa..
du vet att jag är bäst;) <333333

2 kommentarer:

  1. vadå jävvla jobbig.... hmm.. då kommer det bli ÄNNU VÄRRE nästa gång lilla gumman:p

    SvaraRadera