onsdag, februari 10, 2010

onsdagen.

hejsanhejsan.

igår va vi på transten.
lyssnade lite på nior som berättade om språk-.-
sen när vi skulle gå där ifrån stodd ALLA & kolla på oss!;o
träffa Angelica på väg ut också -_-
haha. hon börja dyrga & jag bara stod & gav bitchblick åt henne;d
sen gick jag .
idag;
vaknade,orkade tiep inte vakna. drog t ida.
skoolaaaaaan.
kom 20minuter försent, för jag o hannah drog hem & hämta en bok;$
sen när vi skulle ha musik börja jag gråta och sprang & karmade Martina.
hon ska faaen sluta!!! ;ooo
:'(

efter skolan va jag med felle&idaa.

vi drog t c2 en stund, snurra lite på strippstångarna och sen drog vi för att träffa aleex ;)

han är gryyymt snygg ju ! bara min?;$

sen skulle han hem & kolla fotboll den myttaren !;o <3

vi träffa Jennifer,Hanna&Tim.

vi snacka lite och dryga mot varandra.

SNÄLLA, TIM SÄG SANNINGEN!

LJUG INTE FÖR DIN EGEN TJEJ,JÄVLA ÄCKEL!;

ah , men nu vill jag inte ha nått med jennifer eller tim att göra så.

byyeeee t dom ;d


och cyyyyyyyyyyyahh t er blogg läsare ;d




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar